Zaloguj się

Jaka muzyka do lokali?

Muzyka do lokali bez opłat ZAIKS

 Muzyka nie może być przypadkową tak jak nie może być przypadkowy personel, wystrój,

styl i inne czynniki do budowania sukcesu firmy.

Muzyka pomaga osiągnąć wyznaczony cel. Wykorzystuj ją umiejętnie!

1. Gdy jest mały ruch - muzyka wolniejsza, delikatne dźwięki. 

2. Gdy jest dużu ruch - muzyka rytmiczna (nie ekstremalna).

3. Radio lub TV komercyjne z wiadomościami, sensacjami  lub w kólko tymi samymi hitami, nowościami - ODPADA!!!

4. Rodzaj muzyki - dowolny ale ma być tylko tłem lub uzupełnieniem   klimatu w lokalu.

5. Muzyka powinna być oryginalna, inna od tych, które można usłyszeć    gdziekolwiek indziej.

6. Nie kierujemy się swoim gustem a BROŃ BOŻE młodego personelu (powyganiamy część gości).

7. Sprzęt do odtwarzania musi być sprawny. Żadnych trzasków, zakłóceń. Dźwięk musi być czysty.

8. Nie za głośno ale też i nie za cicho. Można swobodnie rozmawiać ale muzyka nie jest tylko

    słabosłyszalnym szumem z oddali. Wtedy nie spełnia swojej funkcji a może  i denerwować.

9. Repertuar dosyć bogaty aby stali klienci nie słyszeli ciągle tego samego.


Komentarz


Muzyka jest jednym z narzędzi do dobrej obsługi, budowania odmienności i marki. Może wpływać na zachowania klientów jak i personelu.

Możemy gości wprowadzić w stan zamyślenia, melancholii. Zostają wtedy dłużej,myślą o tym co jescze mogli by nabyć, zamówią kolejna szklaneczkę napoju.

Możemy usprawnić obsługę, przyśpieszyć podejmowanie decyzji. Na rytm muzyki reagują nie tylko goście, klienci ale także personel.

Jeśli klient, gość został dobrze obsłużony, wyczuł dobry klimat, smacznie zjadł,kupił coś co daje muz satysfakcję to jeśli zauważył odrębność muzyki, zawsze powie znajomemu: "byłem tam, bardzo fajnie a i muzyka jakaś inna".

W ten sposób budujemy markę. Muzyka jest dodatkiem uzupełniającym to co sami tworzymy.

Jeśli kotlet był zimny, obsługa opryskliwa, brakowało asortymentu to i najlepsza muzyka nie pomoże.

Może zepsuć nasz zapał, pracę włożoną w budowaniu dobrego imienia lokalu, firmy. Nie puszczajcie tego co denerwuje, co jest ekstremalne, co można usłyszeć gdy włączymy radio, telewizję, gdy pójdziemy do klubu, dyskoteki itd.

Niesprawny sprzęt może doprowadzić do szału. Nieprzyjemne dźwięki skłaniają do natychmiastowego opuszczenia lokalu. To samo z muzyką odtwarzaną za głośno.

U was klient musi "odpłynąć", poczuć się gdzie indziej, zapomnieć o problemach życia codziennego(a to przypominać im może muzyka popularna, radio i inne media).

Wpływajcie na zachowania klientów i personelu także muzyką! Wspomagajcie swój biznes ogromnym narzędziem jakim jest muzyka.

Obserwujcie, wyciągajcie wnioski, wymyślajcie sami jak jescze ją użyć aby mieć z tego korzyści. 

No i jescze bardzo ważny aspekt. Niestety za odtwarzanie muzyki w miejscach publicznych trzeba płacić.

I nie miejcie pretensji do artystów.

Gdyby ktoś budował biznes korzystając z waszego pomysłu, też chcielibyście coś z tego mieć. No dobrze! Ale ile?

I tutaj oczywiście mowa o organizacjach zbiorowego zarządzania prawami autorskimi (OZZ) czyli ZAIKS, STOART, ZPAV. Chcą dużo.

Możesz wybrać muzykę bez opłat. Na czym to polega? Muzyka prezentowana przez nas została stworzonaprzez artystów, którzy nie należą do jakiejkolwiek z ww. organizacji.

Muzyką przez nich stworzona nie została zgłoszona do ochrony w tychże organizacjach. Jest wyłączną własnością twórców i tylko oni mogą ustalać opłaty.

Do nich należy całość praw. Czyli jedynie oni mogą decydować ile będzie kosztować Ciebie odtwarzanie ich własności publicznie.

Kupując naszą muzykę otrzymujesz rachunek i zezwolenie (licencję) na bezpłatne i bezterminowe odtwarzanie w każdym miejscu publicznym.

Raz płacisz i korzystasz ile chcesz.

No i to co najważniejsze: nasza muzyka nie jest popularna co możesz wykorzystać jako ogromną zaletę. podkreślisz odrębność, oryginalność swojej marki.

Tylko u ciebie produkty najwyższej klasy, najlepsza obsługa, kuchnia itd. a do tego niespotykana muzyka.

Jeśli przychodzi kontroler, czy przedstawiciel ZAIKS, STOART, ZPAV lub innej organizacji, pokazujesz płytę od nas z odpowiednim nadrukiem i licencją.

Oni nie mają prawa pobierania opłat gdyż nikt nie zawierał z nimi takiej umowy.

Można pisać bez końca o sposobach wykorzystania muzyki. Każdy ma swoje przemyslenia i każdy może wpaść na genialny pomysł jak wykorzystać muzykę.

Nie bójcie się! Po prostu róbcie to!



 
 

   

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Nowości

Rocking World Rocking World 49,00 zł

Producenci

Cenniki do pobrania

Newsletter

Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Sklep jest w trybie podglądu
{nocache:bb5f9b21af0b8242a73ae3cec86b4735#0}
Sklep internetowy Shoper.pl